Ja és a plataformes “ARA”, la cançó de Miki Núñez que ajuda a les persones afectades d’ELA quan l’escoltes.

Ja es pot veure als cinemes el documental “Unzué. L’últim equip del Juancar”, protagonitzat per Juan Carlos Unzué i altres persones afectades d’ELA. Una pel·lícula que mostra, seguint a l’exporter, el dia a dia de persones que pateixen aquesta malaltia, i on es podrà escoltar l’himne “ARA”, una cançó solidaria contra l’ELA, cantada per Miki Nuñez i creada pel productor musical i compositor Jordi Cubino i que podeu trobar a les diferents plataformes del cantant.

“ Cada vegada que algú escolti la cançó a qualsevol plataforma estarà ajudant-nos a millorar la qualitat de vida de les persones afectades d’ELA i les seves famílies” Esther Sellés. Directora general de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls

Aquesta cançó va ser presentada públicament per Miki Nuñez en el partit benèfic per l’ELA entre el F.C Barcelona i el Manchester City del passat agost al Spotify Camp Nou. Ara la cançó ja està disponible a totes les plataformes i els seus drets de reproducció han estat cedits a la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls. D’aquesta manera, quan més s’escolti l’himne, més ingressos generarà per tal que l’entitat pugui seguir tirant endavant la seva tasca d’acompanyament i atenció a les persones afectades d’ELA.

La cançó porta per títol ARA perquè és un cant al temps present. Un “carpe diem” actualitzat que té dos objectius. Omplir d’energia a les persones i famílies que viuen amb l’ELA i recaptar fons per millorar la seva qualitat de vida a través de la reproducció de la mateixa.

“ARA/AHORA” s’ha llençat en català i també en castellà i ja es pot escoltar a totes les plataformes al perfil d’en Miki Núñez:

Spotify: https://open.spotify.com/album/5jRMnMG5BSrPhn8YKejgfb

Amazon Music:https://music.amazon.es/albums/B0C3KRDVD7?trackAsin=B0C3KBG2KF&ref=dm_sh_DSEAtVTZbS3RrkjtUluAtKJAA

Apple Music: https://music.apple.com/us/album/ara-single/1683220410?l=es

També podeu veure el videoclip de la cançó al canal de youtube de la Fundació: