Organigrama

Patronat

PRESIDENT:
Enric Maria Valls i Colom

Empresari en el sector turístic i hoteler des de 1976.  Impulsor l’any 2005 de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls. És fill de Miquel Valls, afectat d’ELA que va morir als anys 70 a causa d’aquesta malaltia el qual dóna nom a la nostra Fundació.

VICEPRESIDENTA:
Esther Sellés i Llauger

Treballadora Social experta en Esclerosi Lateral Amiotròfica i postgraduada en Atenció psicosocial i espiritual a persones en situació de malaltia avançada. Realitza les tasques de direcció i coordinació de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls.

SECRETÀRIA:
Maria Antònia Massó i Balasch

Mestra d’Educació Primària des de 1979, amb el títol de mestra de català des de 1985. Va exercir de secretària de la Junta Directiva del Club Natació Calella durant 10 anys. Actualment exerceix de docent a l’Escola de Primària Montpalau de Pineda de Mar (Barcelona).

SUBSECRETÀRIA:
Maria Valls i Massó

Llicenciada en Administració i Direcció d’Empreses per la Universitat ESADE. Màster en Administració i Direcció d’Empreses, el qual va ser finalitzat a London (Ontario, Canadà). Ha realitzat pràctiques solidàries a la Fundación POPOL-NA de Managua (Nicaragua). Persona molt vinculada a la natació competitiva arribant a participar vàries vegades als Campionats d’Espanya. Actualment és l’Adjunta de Gerència de l’Hotel Bernat II de Calella (Barcelona).

TRESORER:
Marta Tarrés i Turón

Diplomada en Ciències Empreserials per la Universitat de Girona. Màster en Gestió de petita i mitjana empresa, també és tècnica en gestió d’empreses responsables socialment. Ha estat Directora Financera en diferents empreses i actualment exerceix aquest càrrec a l’empresa Valom S.L.

VOCALS:
Joaquim Botey i Duñach

Empresari i professional del món de la perruqueria i la imatge personal. Fotògraf molt vinculat en el món associatiu de la fotografia. A més també és un col·laborador constant de la Fundació Vicente Ferrer.
Joaquim Monfort i Badenes
Llicenciat en Medicina i Cirurgia per la Universitat Rovira i Virgili. Actualment exerceix la medicina en l’especialització d’atenció primària i d’urgències al Centre Mèdic Creu Groga de Calella (Barcelona). També és professor de Biologia de Batxillerat i de Cicles Formatius de la branca sanitària a l’Escola Freta.

En Memòria de

miquel_valls_web

Miquel Valls i Brunet (1923-1973)

Memòria anual