A la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls incorporem 12 noves grues al Banc de Productes de Suport gràcies a Swim for ELA.
Aquest tipus de material és essencial per facilitar les transferències i mobilitzacions de les persones afectades d’ELA, millorant la seva seguretat, confort i qualitat de vida, així com també la de les persones cuidadores.
Les grues passaran a formar part del Banc de Productes de Suport de la Fundació, el servei de préstec i entrega que posem a disposició de les persones afectades d’ELA amb més de 2.800 materials i ajudes tècniques adaptades a les necessitats que van sorgint al llarg de la malaltia. Un recurs que permet alleugerir la càrrega econòmica de les famílies i garantir un accés ràpid a productes de suport molt necessaris per al dia a dia.
Des de la Fundació volem expressar el nostre més sincer agraïment a Swim for ELA per aquest Gest per l’ELA, que contribuirà de manera directa a donar resposta a una de les necessitats més freqüents derivades de la malaltia i a continuar acompanyant les persones afectades d’ELA i les seves famílies d’arreu de Catalunya.







