Nom    Proveïdor    Propósit    Termini d’expiració

Nom    Proveïdor    Propósit    Termini d’expiració

• Chrome: Configuració -> Mostrar opcions avançades -> Privacitat -> Configuració de contingut Per a més informació, pot consultar el suport de Google o l’Ajuda del navegador.
  • Firefox: Eines -> Opcions -> Privacitat -> Historial -> Configuració Personalitzada. Per a més informació, pot consultar el suport de Mozilla o l’Ajuda del navegador.
  • Internet Explorer: Eines -> Opcions d’Internet -> Privacitat -> Configuració. Per a més informació, pot consultar el suport de Microsoft o l’Ajuda del navegador.
  • Safari: Preferències -> Seguretat. Per a més informació, pot consultar el suport d’Apple o l’Ajuda del navegador.

Informació adicional