L’ELA és encara una malaltia poc coneguda, per això la difusió d’aquesta i de la tasca de la Fundació és indispensable per tal de sensibilitzar a la societat i aconseguir una ciutadania compromesa i activa respecte a les necessitats de les persones afectades.

Activitats de sensibilització i difusió

Sensibilització de les administracions i estaments públics. Sensibilitzem vers les necessitats col·lectives per tal de donar a conèixer la realitat de les persones afectades d’ELA/MMN i les seves famílies i aconseguir millores, tant en les ajudes com en l’atenció mèdica.

Jornades, reunions i trobades amb serveis específics de la xarxa pública i privada amb l’objectiu de seguir millorant l’atenció a les persones afectades d’ELA/MMN a través de l’atenció social i sanitària aportant a altres professionals coneixement la malaltia i sensibilitzant-los en el tracte específic que requereix.

Portades_Xarxes

Fes un Gest per l’ELA. El Gest per l’ELA va acompanyat d’una senzilla imatge d’una mà que forma, amb la posició dels seus dits, la lletra “L”. Cada vegada que aconseguim que una persona faci aquest gest serveix per conèixer-la una mica més. També el 21 de juny, dia mundial de l’ELA, engeguem la campanya “el 21 de Juny Fes un Gest per l’ELA” que consisteix en pujar a les xarxes una fotografia fent el Gest, així com il·luminar edificis de verd arreu de Catalunya.

Actes solidaris. Actes culturals, activitats esportives, concerts, jornades, celebracions privades etc. Qualsevol acte es pot convertir en solidari per sensibilitzar sobre l’ELA i que més gent conegui aquesta malaltia.

Sergi Roberto

Implicació de personalitats públiques.  Si persones de l’esfera pública donen suport a l’entitat  aconseguirem fer més visible la problemàtica de l’ELA/MMN, ja que amb la seva projecció ens ajuden a fer difusió de la malaltia i avalen l’entitat i les seves actuacions.

clauer

Marxandatge Solidari. Productes de marxandatge de la nostra entitat i també altres materials, tots solidaris. Tenim disponibles samarretes, llibres, clauers, bosses entre altres articles amb els quals estareu fent un Gest per l’ELA!