A cinemes “UNZUÉ. L’últim equip d’en Juancar”en que la recaptació es destinarà a la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls

Les sales de cinema acullen a partir del 5 de maig l’estrena d’”Unzué. L’últim equip del Juancar”, un documental produït pel departament d’Esports de TV3 sobre la lluita de Juan Carlos Unzué contra l’Esclerosis Lateral Amiotròfica (ELA). El film es podrà veure a cinemes de tot el país i la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (TV3) donarà la recaptació de les entrades a la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls.

Des de fa dos anys, TV3 ha estat preparant aquest documental sobre la lluita de Juan Carlos Unzué contra l’ELA. Xavi Torres, Santi Padró, Jesús Muñoz, Carles Comajuncoses i Marta Colàs son els membres de l’equip del Departament d’Esports de TV3 que ha fet un seguiment del seu dia a dia des del 2020, quan l’exentrenador del FC Barcelona va fer públic que patia la malaltia. En el documental es veu l’evolució de la malaltia en la família Unzué-Elorza, hi apareixen testimonis que acompanyen en Juan Carlos en el seu dia a dia i es retrata la seva lluita particular per mirar de superar les adversitats que li planteja conviure amb una malaltia que li ha canviat la vida. A més explica històries d’altres persones afectades reflectint diferents realitats de la malaltia.

La Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls hem participat a aquest documental de manera molt activa, des d’ajudant a l’equip del documental a informar-se sobre la malaltia fins a sortint en ell explicant què comporta.

Us animem a tothom a anar a veure el documental, ja que la vostra entrada es transformarà en una donació a la Fundació, que destinarem a seguir millorant la qualitat de vida de les persones afectades d’ELA i les seves famílies.

Podeu trobar la vostra sala de cinema més propera a on projecten la pel·lícula aquí: