Què és fer un Gest per l’ELA?

El Gest per l’ELA és una campanya de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls la qual va acompanyat d’una senzilla imatge d’una mà que forma, amb la posició dels seus dits, la lletra L. Així de senzill volem que sigui començar a fer un gest per l’ELA, cada vegada que aconseguim que una persona faci aquest gest i conegui el seu significat, ens estarem acostant una mica més a vèncer la malaltia.

Fer un Gest per l’ELA pot ser des de una simple fotografia a una iniciativa solidaria a favor de la Fundació per ajudar a les persones afectades d’ELA.

Com puc fer un Gest per l’ELA

Altres idees

Actuacions teatrals, curses, concerts, exposicions…

Sigui quin sigui el teu Gest:
  • Afegeix a l’entrada o inscripció de l’acte, cursa, sopar o esdeveniment solidari una donació parcial o íntegra del total per la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls
  • Organitza algun sorteig
  • Ven les teves manualitats
  • Anima als assistents a fer altres Gestos per l’ELA

Slide Slide Slide Slide Slide Slide Slide Slide Slide Slide Slide Slide Slide

Festes solidàries

Si organitzes una festa d’aniversari, et cases, celebres una efemèrides…
  • En comptes de que et regalin algun present, demana als teus convidats que facin un donatiu equivalent al regal que tenien pensat fer, així també estaran col·laborant amb el projecte de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls.
  • Adquireix algun dels nostres productes com a record o regal de la teva festa.

Com et podem ajudar?

Materials de suport que et podem facilitar pel dia de la Iniciativa:
  • Tríptics
  • Revista “El Gest”
  • Rollups informatius
  • Altres recursos informatius relacionats amb l’ELA i la Fundació
  • Marxandatge
  • Altres
Des de la Fundació et podem ajudar en qualsevol dubte que tinguis tu o informació que necessitin els assistents! Si ens expliques el teu Gest per l’ELA amb temps també et podem ajudar amb la difusió publicant-lo a:
Si ja tens algun acte previst, tens dubtes o ens vols fer algun comentari no dubtis a contactar amb nosaltres a: comunicacio@fundaciomiquelvalls.org o al telèfon 93.766.59.69 (Horari de dilluns a divendres de 8h a 15h).

Altres Gestos per l’ELA que pots fer

Participa en els esdeveniments solidaris (els podeu anar veient a les nostres xarxes socials i web!)