samarretes noves KMSxELA

Kmsxela

KMSXELA és una iniciativa particular sorgida de la determinació d’un aficionat al running, Xavi, per donar un cop de mà per ajudar a donar visibilitat de l’ELA i a més col·laborar en la recaptació de fons.

Les samarretes running kmsxela van ser les primeres peces tècniques que van veure la llum i més tard es van sumar altres productes tècnics com dessuadores, bandanes, maneguets…

Una part de l’import daquests productes solidaris kmsxela es dóna la Fundació Catalana dELA Miquel Valls gràcies a l’empresa 42K.

Podeu trobar totes les peces solidàries a www.42krunning.com/tienda/rincon-solidario/kmsxela/

La solidaritat, explicada als menuts

Quan més ho necessita, Fonso rep la visita d’una curiosa mà. D’on haurà sortit?

“Mà amiga” és un conte il·lustrat infantil creat entre tres germans (Dalmaus, Polets i Gemma) per recaptar fons per a un futur tractament de l’ELA. Una malaltia degenerativa que pateixen 4.000 persones a Espanya. Entre elles el nostre pare. Però més enllà d’això, és un conte per explicar als més petits el valor de la solidaritat i la generositat. I per a mostrar-los d’una manera gràfica i senzilla tot el que podem arribar a canviar quan donem un cop de mà.

“En aquest conte cada lector ​és el protagonista de la història”

Es tracta d’un llibre que explica la història d’en Fonso. Un senyor molt trempat que un dia rep una notícia molt dolenta: té ELA. Però quan tot sembla molt molt fosc, una curiosa mà apareix per a ajudar-lo.

Tot i que és una història explicada en paper, és també molt interactiva. En ella, cada lector es converteix en el protagonista principal de la narració.

Podeu adquirir el conte a cuentomanoamiga.org

Nina

Aquest conte està basat en la vivència real de la Sònia. L’autora va crear aquest projecte per ajudar-nos a entendre, als infants i als adults, com és l’evolució de la malaltia de l’ELA, Esclerosi Lateral Amiotròfica.

La Nina és un maniquí articulat al qual li agrada molt moure’s i dibuixar, però arriba un moment que ja no ho pot fer. Aquesta història, plena de màgia i vitalitat, ens convida a viure el present sense preocupar-nos per la incertesa del demà.

Podeu trobar el conte Nina a la pàgina web de l’editorial El Cep i la Nansa: www.elcepilanansa.com/producte/nina/

També podeu adquirir el Tapaboques de la Nina, on hi ha tres de les il·lustracions d’aquest conte infantil solidari.

Samarreta “Avui és el millor Dia”

La samarreta solidària Avui és el millor dia no és una samarreta qualsevol. Està impresa amb dues tintes. Una normal. I una tinta solar.

El disseny és obra de l’icònic il·lustrador 72kilos (Óscar Alonso). Amb el seu art vitalista ens vol animar a gaudir del moment, a viure malgrat tot. I a ajudar a la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls a seguir millorant la qualitat de vida de les persones amb ELA i les seves famílies.

D’aquesta realitat neix el lema que l’Ildefons Oliveras, lluitador amb ELA, es repeteix cada dia, fent que la seva familia s’animés a crear aquest projecte.

Adquiriu la vostra samarreta a www.avuieselmillordia.org

Llibre “Hablé con ELA y ELA habló conmigo”

Un llibre on Eva Villanueva mostra amb total honestedat com va ser acompanyar la seva mare en el seu final de vida, allò que va aprendre, allò que va sentir, allò que va créixer. L’experiència de vida, perquè sobretot tenia uns motius molt importants:
Explicar que podem morir en pau. Visibilitzar la importància de fer un dol per curar. Sumar lliurant el 50% dels beneficis per millorar la qualitat de vida dels malalts i les seves famílies a la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls.

Podeu comprar el llibre a amazon en el següent enllaç: https://www.amazon.es/Habl%C3%A9-ela-habl%C3%B3-conmigo-transformaci%C3%B3n/dp/8409348276/ref=sr_1_1?qid=1647519898&refinements=p_27:Eva+Villanueva&s=books&sr=1-1