La Diputació de Tarragona concedeix un ajut a la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls a benefici de les persones afectades d’ELA

La Diputació de Tarragona ha concedit a la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls un ajut dins la convocatòria de subvencions destinades a entitats i fundacions sense afany de lucre de caràcter social.

La subvenció ha estat destinada al projecte d’atenció domiciliària multidisciplinària per a persones afectades d’ELA i les seves famílies, residents a la província de Tarragona.

El projecte està enfocat en l’atenció en Treball Social, Teràpia Ocupacional i Psicologia que les professionals de la Fundació porten a terme de forma continuada als domicilis. L’objectiu principal és millorar la qualitat de vida de les persones afectades d’ELA i de les seves famílies.

Des de la Fundació Catalana d’ELA Miquel valls els hi volem fer arribar el nostre més sincer agraïment pel vostre suport i per estar al costat de les persones afectades d’ELA i de les seves famílies.

Moltes gràcies per fer aquest Gest per l’ELA!