La Diputació de Girona concedeix dos ajuts a la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls a benefici de les persones afectades d’ELA

La Diputació de Girona ha concedit a la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls dos ajuts dins els programes de suport econòmic per a entitats.

Una subvenció ha estat destinada al projecte d’atenció en treball social a les persones afectades d’ELA i les seves famílies, provinent de la convocatòria de subvencions per a activitats de la millora de les condicions i estils de vida (CEV), a la demarcació de Girona.

La segona subvenció atorgada ha estat destinada al projecte d’atenció en teràpia ocupacional a les persones afectades d’ELA i les seves famílies, dins el marc de la convocatòria de subvencions a entitats sense ànim de lucre per a la realització d’intervencions terapèutiques per millorar la qualitat de vida (SOI) a la demarcació de Girona.

L’objectiu principal d’aquests projectes és millorar la qualitat de vida de les persones afectades d’ELA i de les seves famílies. Està enfocat en l’atenció en Treball Social i l’atenció en Teràpia Ocupacional que les professionals de la Fundació porten a terme de forma continuada als domicilis.

Des de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls els hi volem fer arribar el nostre més sincer agraïment pel vostre suport reiterat i per estar al costat de les persones afectades d’ELA i de les seves famílies.

Moltes gràcies per fer aquest Gest per l’ELA!