Enric M Valls, president de la Fundació, Premi Ciutat de Calella 2023 per la seva trajectòria en l’ajuda a les persones afectades d’ELA.

L’ajuntament de Calella, a través del Premi ciutat de Calella, reconeix la trajectòria d’Enric Maria Valls, president i fundador de la nostra entitat, per ser l’impulsor i per la seva tasca amb la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls, que transcendeix l’àmbit local en l’ajuda a les persones afectades d’ELA i les seves famílies.

També se li reconeix la seva activitat en el món del bàsquet local i com a emprenedor turístic.

El Premi Ciutat de Calella, que arriba a la seva 11a edició, té com a objectiu reconèixer la tasca i dedicació de persones i entitats calellenques, dins l’àmbit local així com també català.

Video de Ràdio Calella Televisió