Pobles i ciutats de Catalunya es tornaran a il·luminar el 21 de juny, Dia Mundial de l’ELA

Amb motiu del Dia Mundial de l’ELA, la nit del dimecres 21 de juny, i per vuitè any consecutiu, ajuntaments de tot el territori il·luminaran de verd la façana d’un edifici o monument significatiu de la població per donar a conèixer l’ELA i donar suport a totes les persones afectades per aquesta malaltia, dins la campanya de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls “Fes un gest per l’ELA”.

Molts pobles i ciutats ja ens han comunicat que es sumaran a la campanya. Així mateix, també es demana a l’alcalde/essa, i a tothom que si vulgui sumar, que pengi una fotografia o vídeo a les xarxes socials fent el Gest per l’ELA per fer el màxim de difusió possible amb l’etiqueta #fesungestperlela.

Tothom que participi a la campanya, consistoris, personalitats públiques o particulars, podeu pujar les fotografies o vídeos fent el Gest o de l’edifici de verd a les vostres xarxes social, utilitzant l’etiqueta #fesungestperlela i etiquetant-nos en elles com a @fmiquelvalls. A més també podeu utilitzar les etiquetes #diamundialELA #fundaciomiquelvalls i #ELA

Us animem a sumar-vos a la campanya “Fes un Gest per l’ELA” pujant les vostres fotografies i vídeos en el Dia Mundial de l’ELA!

Estigueu atents a la vostra població o pregunteu al vostre ajuntament si s’han adherit a la campanya! I si és així, la nit del 21 (al 22) també podeu fer una fotografia al edifici il·luminat i penjar-la a les xarxes posant les etiquetes per poder-les veure.

Animem a tothom a fer un Gest per l’ELA!

Moltes gràcies!!!