Judit Neddermann estrenarà “Avui és el millor dia”, una cançó per ajudar a les persones afectades d’ELA.

La cantant Judit Neddermann estrenarà el divendres 7 de juny la cançó “AVUI ÉS EL MILLOR DIA”, que interpreta al costat del cor de Gospel The Beating Souls. Tots els guanys que es recaptin seran destinats a l’ajuda de les persones afectades d’ELA i les seves famílies a través dels projectes de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls.

Per inspirar-se, Neddermann va anar a conèixer l’Ildefons Oliveras, l’Ilde, afectat d’ELA des de 2020. L’Ilde i la seva família tenen per lema “Avui és el millor dia”,  per ells aquesta frase transmet la importància de viure el present perquè no saps mai què et pot passar demà. I per aquest motiu, la Judit ha agafat aquest lema com a frase principal i títol de la cançó.

“Em vaig sentir de seguida molt animada, vaig pensar que volia compondre un tema nou i ho volia fer amb coneixement de causa”, explica la cantautora.

A partir del divendres 7 de juny es podrà escoltar la cançó a totes les plataformes i veure el videoclip al canal de youtube de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls.

Podeu fer la presave i divendres ser els primers en escoltar la cançó aquí:

També us deixem amb un fragment del programa Via Lliure de Rac1 on la Judit Neddermann explica aquest projecte tant solidari: