Moltes gràcies pels gestos per l’ELA en el Dia Mundial de la malaltia!

Des de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls volem agrair a totes les persones, ajuntaments, i personalitats públiques el Gest per l’ELA que vàreu fer il·luminant de verd edificis de cada municipi i compartint les vostres fotografies a les xarxes socials en el Dia Mundial de l’ELA, el 21 de juny.

Amb aquest Gest vau donar suport a totes les persones afectades d’ELA i els seus familiars, a més de visibilitat a la malaltia i difusió dels projectes que la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls porta a terme per millorar la qualitat de vida d’aquestes persones. La vostra solidaritat és molt gran!

Moltes gràcies a tots!

Podeu veure moltes de les fotografies dels Gestos per l’ELA a xarxes amb l’etiqueta #FesunGestperlELA i us en deixem un recull de les que ens heu fet arribar: