La Dra. Mònica Povedano rep la medalla Dr. Josep Trueta

La Dra. Mònica Povedano, coordinadora de la Unitat Funcional de la Neurona Motora de l’Hospital Universitari de Bellvitge, ha estat guardonada amb la medalla Dr. Josep Trueta pel Govern de la Generalitat de Catalunya.

El guardó reconeix la seva trajectòria com a professional, docent i el seu paper d’investigadora referent de l’ELA.

També va rebre la placa Dr. Josep Trueta al mèrit sanitari, l’Hospital Universitari de Bellvitge, guardó que posa en valor la seva tasca com a centre de referencia de màxima complexitat.

La Dra. Povedano, l’Hospital de Bellvitge i la Fundació Catalana d’ELA, hem treballat en equip des de fa molts anys per cuidar a les persones afectades d’ELA i les seves famílies.

És per això que sentim un gran orgull que hagin rebut aquest reconeixement. La nostra més sincera enhorabona per tota la tasca que heu realitzat i esteu realitzant entorn a la ELA.

Moltes felicitats!

Comments(3)

1. REPLY
    Luisa Pascual Benito says

Felicidades!! Me alegra muchísimo que reconozcan el trabajo de la Dra. Povedano por el esfuerzo que suponen todos estos años de trabajo, por el interés que pone en lo que hace, por la humanidad con la que nos trata y porque se nota que disfruta con lo que hace. Muy merecido reconocimiento. Me siento bien cuidada por ella, por la unidad de motoneurona y por la fundación Miquel Valls. Sin todos vosotros el día a día de la ELA sería mucho más duro para mí y para mi familia. Gracias por estar aquí

2. REPLY
    Albert Rey says

Moltes felicitats, t’ho mereixes.

3. REPLY
    Rosa says

Persona muy comprometida con la causa. Una gran persona, y gran profesional. Si merece tal reconocimiento. Me alegro mucho.