La Cursa de la Mercè 2022 serà solidària amb les persones afectades d’ELA

El 18 de setembre serà la Cursa de la Mercè en el marc de les Festes de la Mercè, i els carrers de Barcelona tornaran a omplir-se de corredors i corredores preparades per celebrar, mitjançant l’esport, la festa major de la ciutat comtal.

Com tots els anys, aquesta cursa és solidària per una causa concreta i enguany serà per ajudar a les persones afectades d’ELA i les seves famílies, ja que la cursa destinarà l’import integra de cada inscripció a la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls. Les inscripcions per participar-hi ja estan obertes.

Amb el recorregut habitual de 10 quilòmetres, la carrera començarà a les 8.30 hores a l’Avinguda de la Reina Maria Cristina i explorarà el centre de la ciutat endinsant-se per indrets tan emblemàtics com l’Avinguda Paral·lel, el Passeig de Sant Joan o la Plaça Universitat.

Aquesta vegada, però, la popular Cursa de la Mercè estarà acompanyada de la Cursa Inclusiva 2K MERCÈ 22, una versió adaptada de 2 quilòmetres amb l’objectiu de què totes aquelles persones amb discapacitat o mobilitat reduïda puguin gaudir també de la Mercè més esportiva.

Des de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls destinarem l’import recaptat als projectes de millora de la qualitat de vida de les persones afectades d’ELA i les seves famílies que portem a terme a tot Catalunya.

Les inscripcions ja s’han obert, fins a l’esgotament de les 8.000 places que contempla l’edició d’enguany, amb un preu simbòlic i alhora solidari de 5 euros.

Moltes gràcies a tots els corredors i corredores que participaran a la Cursa de la Mercè tot fent un Gest per l’ELA, i a tota la organització per voler ajudar i donar suport a les famílies afectades d’ELA a través de la nostra entitat.