Jornada Parlamentaria sobre ELA al Congrés dels Diputats “Per una regulació que garanteixi una vida digna a les persones afectades d’ELA”

El 20 de febrer ConELA (entitat que aplega la majoria d’associacions i fundacions relacionades amb l’ELA d’Espanya) organitza al Congrés dels Diputats a Madrid una Jornada Parlamentaria per visibilitzar l’ELA i demanar una regulació que garanteixi una vida digna a totes les persones afectades per aquesta malaltia així com també per les seves famílies.

L’acte tindrà lloc a la Sala Constitucional del Congrés i començarà a les 10h. Durant tot el matí es realitzaran ponències i taules d’interès, totes relacionades en vivències, necessitats i realitats de l’ELA i les persones que la pateixen.

Des de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls també hi participarem coordinant una de les taules d’aquesta Jornada.

Podeu seguir tota la jornada en directe a través del canal del Congrés en el següent enllaç: https://app.congreso.es/AudiovisualCongreso/audiovisualEmisionSemiDirecto?codOrgano=497&codSesion=62&idLegislaturaElegida=15&fechaSesion=20/02/2024