Gràcies Swim for ELA pel vostre suport, gràcies pel Gest per l’ELA!

Volem donar les gràcies a l’associació Swim for ELA per la seva incansable tasca de visibilitat i captació de fons destinats a la recerca en l’ELA i el suport de les persones afectades per aquesta malaltia.

Aquesta associació, creada l’any 2022 i, impulsada per una família afectada d’ELA i altres persones molt sensibilitzades amb la causa, porta ja temps realitzant activitats solidàries sobretot a la província de Tarragona com la travessa Swim for ELA, o concerts, curses, sopars, així com altres aliances per aconseguir el seu objectiu d’aconseguir donacions i, posteriorment, donar-los a investigadors i entitats relacionades amb l’ELA, com pot ser Idibell o la nostra Fundació.

Agraïm de tot cor la feina que està fent Swim for ELA, així com les persones que la formen, per ajudar a la comunitat afectada per l’ELA.

Gràcies pel vostre Gest per l’ELA!