La Generalitat de Catalunya ha distingit la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls amb la Creu de Sant Jordi 2025, màxim reconeixement que atorga el Govern català a persones i entitats que, pels seus mèrits, han prestat serveis destacats al país.
La distinció s’atorga a la Fundació “per la seva excel·lent tasca en la millora de la qualitat de vida de les persones afectades d’ELA i les seves famílies, i la seva incansable lluita contra aquesta malaltia”, en paraules del Govern.
“Es un honor que ens donin aquesta distinció després de tants anys d’esforç i dedicació, i més encara coincidint amb el 20è aniversari de l’entitat. El meu pare, Miquel Valls que va morir d’ELA als anys 70, des d’allà on sigui m’ha acompanyat en tot moment i m’ha donat la força per no defallir i continuar ajudant a famílies afectades per la malaltia com la nostra” explica Enric Valls, fundador i president de la Fundació.
Per la seva banda, Esther Sellés, directora general de la Fundació, afirma: “Aquesta Creu de Sant Jordi és un reconeixement col·lectiu. És per totes les persones que hi han posat l’ànima, des dels professionals als col·laboradors i fins a les famílies que confien en nosaltres dia rere dia. Ens dona força per continuar.”
En els darrers 20 anys, la Fundació ha acompanyat a més de 1800 famílies afectades per l’ELA. És l’única entitat a Catalunya que ofereix suport i atenció professional a les persones diagnosticades amb aquesta malaltia d’arreu del territori, així com també als seus familiars.
Aquesta prestigiosa condecoració arriba en un any molt especial per a la Fundació, que celebra el 20è aniversari. Volem donar les gràcies a totes les persones, entitats i empreses que son part de la nostra història i ens han donat suport – i continuen fent-ho – tots aquests anys. Sense ells no hauría estat possible.
Post a comment