Gràcies Swim for ELA pel vostre suport!

Volem donar el nostre agraïment a l’associació Swim For ELA, pel donatiu de 20.000 euros que ens ha fet efectiu a través de la seva tasca de visibilitat i captació de fons destinats a la recerca en l’ELA i el suport de les persones afectades per aquesta malaltia, han aconseguit una gran recaptació que han volgut destinar a diferents entitats, associacions i instituts de recerca.

Aquesta associació, creada l’any 2022 i, impulsada per una família afectada d’ELA i altres persones molt sensibilitzades amb la causa, porta ja temps realitzant activitats solidàries. Una de les principals activitats que organitzen és la Travessa Swim for ELA, que aquest any ha obtingut una recaptació record, i on van participar més de 250 nadadors.

Des de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls, estem enormement contents i agraïts de tota la feina que estan fent Swim For ELA, per ajudar a tota la comunitat afectada per l’ELA.

Junts som més forts!

Gràcies pel vostre Gest per l’ELA!