Blog

LA CAMPANYA DE SENSIBILITZACIÓ “FES UN GEST PER L’ELA” RECOLZADA UN ANY MÉS PER LA FUNDACIÓN ONCE

La Fundación Once any a any reafirma el seu compromís cap a les persones afectades d’ELA i les seves famílies a través del recolzament continuat a la feina de la Fundació Miquel Valls, i més en concret, a la tasca de sensibilització que portem a terme.

Aquest recolzament de la Fundación Once es materialitza amb una ajuda per poder realitzar una part de les activitats i materials de difusió i sensibilització de l’ELA realitzades per la nostra entitat, per donar a conèixer aquesta malaltia en el marc de la nostra campanya “Fes un Gest per l’ELA”.

L’ajuda concedida per la Fundación Once ha contribuït a la difusió de les activitats de y sensibilització que es van realitzar durant l’any 2021, amb l’objectiu de donar a conèixer l’ELA i la seva problemàtica a la societat en general i aconseguir una ciutadania compromesa y proactiva davant la malaltia. Així mateix, la campanya també dona a conèixer les actuacions portades a terme des de la Fundació a benefici de les persones afectades d’ELA i les seves famílies.

La campanya es una invitació a fer un Gest per l’ELA i col·laborar amb l’entitat per contribuir a millores en la seva qualitat de vida.

La imatge de la campanya, com bé és sabut, és una ma fent una L amb els dits. Fer un Gest per l’ELA pot ser fer-se col·laborador de la Fundació Miquel Valls, fer un donatiu, fer-se voluntari, adquirir marxandatge, organitzar una iniciativa solidaria, participar als actes, esdeveniments esportius o altres tipus de iniciatives solidaries, etc.

Volem agrair de tot cor la col·laboració de la Fundación Once en la lluita contra l’ELA.

Gràcies pel Gest per l’ELA!

Post a comment