Ja podeu fer els vostres donatius amb Bizum al 02621!

La Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls ja forma part de les ONGs acreditades a Bizum, la solució de pagament a través de mòbil que permet enviar i rebre fons a temps real. Es tracta d’un servei que connecta les comptes bancaries vinculant-les a un número de telèfon mòbil. I a partir d’ara des de la Fundació incorporem aquest nou mètode per rebre donatius, amb el número 02621.

Per poder fer el donatiu a través de Bizum, primer s’ha de tenir activat a través de la app del vostre banc, s’ha d’entrar a la app del banc, a la secció de Bizum, anar a Donar a una causa solidària/enviar a ONG i introduir manualment el número 02621 o buscant-nos com a “FUND INTERNAC MIQUEL VALLS CONTRA L ELA”. Després només s’ha de posar l’import que es vol donar el qual anirà destinat íntegrament als projectes que tenim per ajudar a les persones afectades d’ELA i els seus familiars.

En cas de que es vulgui desgravar aquest donatiu, serà necessari enviar un correu electrònic a ela@fundaciomiquelvalls.org per així poder identificar la donació, ja que a la fundació només ens constarà el nom de la persona donant. En aquest correu s’ha d’enviar la següent informació:

• Nom i cognoms de la persona titular
  • DNI
  • Direcció Postal
  • Correu electrònic
  • Import donat a través de Bizum

Us donem les gràcies per avançat pels vostres futurs donatius a través de Bizum els quals serviran per continuar donant suport a les famílies afectades d’ELA!