Omple el següent formulari per tal de demanar la quantitat  que desitgis de participacions de la loteria de Nadal de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls.

AVÍS: Un cop omplert el següent formulari i realitzat el pagament corresponent, en uns dies rebràs per correu electrònic la imatge escanejada de les participacions comprades. Les participacions originals restaran custodiades a la seu de la Fundació. Juguem amb el número 11873 i cada participació val 5€, el qual ja inclou una donació.

Si desitges algun talonari sencer de la Loteria de Nadal per vendre a familiars, amics o companys de feina, envia’ns un correu a ela@fundaciomiquelvalls.org o truca’ns de dilluns a divendres de 8 a 15h al 937665969.

1Les Seves Dades
2Numero de Participacions