Banner loteria 2024

Omple el següent formulari per tal de demanar la quantitat que desitgis de participacions de loteria solidària de Nadal de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls.

Juguem amb el 11873 del sorteig de la Loteria Nacional, la participació val 5€, el qual ja inclou una donació. També pots jugar amb el mateix número al sorteig de la Dooble que inclou, a més del nostre número, un d’aleatori de l Sorteig de Grossa de Cap d’Any, cada participació d’aquesta loteria són 6€, amb donatiu inclòs.

AVÍS: Un cop omplert el següent formulari i realitzat el pagament corresponent, en uns dies rebràs per correu electrònic la imatge escanejada de les participacions comprades. Les participacions originals restaran custodiades a la seu de la Fundació.

Si vols algun talonari sencer (50 participacions) d’aquestes loteries solidàries per vendre a familiars, amics o companys de feina, envia’ns un correu a ela@fundaciomiquelvalls.org o truca’ns de dilluns a divendres de 8 a 15h al 937665969.

1Les Seves Dades
2Numero de Participacions
Numero de Participacions Loteria Nacional (5€)
Numero de Participacions Dooble (6€)