FMQV - contacta amb nosaltres

contacta amb nosaltres

La seu de la Fundació Catalana d'ELA Miquel Valls es troba a l'Av. del Turisme 42-44 de Calella, 08370, Barcelona.

Si vols contactar amb nosaltres pots omplir aquest formulari, enviar-nos un correu electrònic a ela@fundaciomiquelvalls.org o bé trucar al tel. 93 766 59 69 (horari: de dilluns a divendres de les 8.00 a les 15.00h.).

Control Antispam

En compliment del que estableix la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, li informem que les seves dades consten inscrites en el fitxer que correspongui de “Contactes web” i que seran tractades amb finalitats professionals i/o comercials. Vostè pot exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició davant de FUNDACIÓ INTERNACIONAL MIQUEL VALLS CONTRA L’ESCLEROSI LATERAL AMIOTRÒFICA, a la següent direcció Avinguda del Turisme, núm. 42-44, 08370, Calella (Barcelona) amb una fotocòpia del DNI o qualsevol altra targeta d’identificació o bé mitjançant el correu electrònic a l’adreça: ela@fundaciomiquelvalls.org