FMQV - contacta amb nosaltres

contacta amb nosaltres

Ens trobaràs a Calella (Barcelona) a l’Avinguda del Turisme 42-44 de dilluns a divendres 8h a 15h.
A Girona, a l’Hotel d’Entitats la Rutlla, al Carrer de la Rutlla 22 tots els dijous de 9h a 14h (Tancat Juliol i Agost).
A Barcelona, a l’Hotel d’Entitats de Gràcia, al Carrer Providència 42 amb cita prèvia trucant abans al 93 766 59 69. (Tancat Agost)
A les Unitats Funcionals d’ELA/MMN de l’Hospital Universitari de Bellvitge, l’Hospital del Mar i l’Hospital Sant Pau també amb cita prèvia trucant al 93 766 59 69.

Si vols contactar amb nosaltres ara pots omplir aquest formulari, enviar-nos un correu electrònic a ela@fundaciomiquelvalls.org o bé trucar al tel. 93 766 59 69 (horari: de dilluns a divendres de les 8.00 a les 15.00h.).

En compliment del que estableix la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, li informem que les seves dades consten inscrites en el fitxer que correspongui de “Contactes web” i que seran tractades amb finalitats professionals i/o comercials. Vostè pot exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició davant de FUNDACIÓ INTERNACIONAL MIQUEL VALLS CONTRA L’ESCLEROSI LATERAL AMIOTRÒFICA, a la següent direcció Avinguda del Turisme, núm. 42-44, 08370, Calella (Barcelona) amb una fotocòpia del DNI o qualsevol altra targeta d’identificació o bé mitjançant el correu electrònic a l’adreça: ela@fundaciomiquelvalls.org