Dijous 13 Gener 2022

Per tercer any consecutiu, la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls ha estat una de les entitats beneficiàries de la convocatòria d’ajuts “Acció Social 2021”de CaixaBank i Fundació Iluro.

Aquesta ajuda anirà destinada al projecte de Teràpia Ocupacional i gestió del Banc de Productes de Suport que la nostra entitat porta a terme i que té com a objectiu millorar la qualitat de vida de les persones afectades d’ELA i les seves famílies a través de la potenciació de l’autonomia personal d’aquestes així com també posant a la seva disposició tot el material de suport necessari que requereix la malaltia.

Dilluns 27 Desembre 2021

La Diputació de Barcelona ha concedit un ajut a la Fundació Catalana d’Ela Miquel Valls per desenvolupar el projecte “Suport domiciliari multidisciplinari dirigit a persones afectades d'Esclerosi Lateral Amiotròfica (ELA) i al seu entorn (famílies/cuidadors/es).” el qual la nostra entitat va presentar a la Convocatòria de Subvencions en l’àmbit de Benestar Social.

L’objectiu principal d’aquest projecte presentat és millorar la qualitat de vida de les persones que pateixen ELA i de les seves famílies. Està enfocat en l’atenció en treball social, teràpia ocupacional i psicologia, portada a terme per professionals especialitzats i de forma continuada a domicili, així com també la gestió del Banc de Productes de Suport que la Fundació posa a disposició de les persones afectades.

Dijous 23 Desembre 2021

Totes les persones que formem part de la Fundació Catalana d'ELA Miquel Valls us desitgem molt bones festes i feliç any 2022!

Divendres 19 Novembre 2021

Ara que s’acosten les festes de Nadal des de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls us volem proposar alguns regals que podríeu fer, a les vostres persones estimades o si sou una empresa als vostres treballadors, i que alhora son solidaris per amb les persones afectades d’ELA i les seves famílies.

Tots els articles que trobareu a continuació porten inclòs al preu un donatiu a la nostra entitat el qual destinarem als projectes d’acompanyament i atenció integral a les famílies afectades per aquesta malaltia, així com al foment de la recerca per trobar una cura.

Dimecres 10 Novembre 2021
La Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls rep dues ajudes per part de l’Ajuntament de Barcelona a través de la convocatòria anual de subvencions pel desenvolupament de projectes, activitats i serveis 2021 de la ciutat de Barcelona.

Volem agrair a l’Ajuntament de Barcelona la seva reiterada col·laboració amb la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls, que des de l’any 2013 contribueix a que puguem continuar amb l’atenció integral a les persones afectades d’ELA i les seves famílies, en aquest cas de la ciutat de Barcelona, millorant així la seva la qualitat de vida.

Feed RSS de notícies