Des de la Fundació Catalana d'ELA Miquel Valls volem mantenir-vos informats. Per això us expliquem les darreres novetats del què passa a la nostra entitat: notícies, activitats, solidaritat i molt més.
No veus correctament aquest correu electrònic?
Mostrar-lo al teu navegador.

Fundació Miquel Valls
FES-TE COL·LABORARDOR DE LA FUNDACIÓ
Facebook Twitter Instagram Youtube Segueix-nos a les xarxes socials
Reenvia aquest correu a tots els teus contactes Reenvia aquest correu a un amic

FMQV - Abril 2017

PER SANT JORDI REGALA LLIBRES FENT UN GEST PER L'ELA!

El 23 d’abril, la Diada de Sant Jordi, s’acosta, i a tots ens agrada regalar llibres i roses a les nostres persones estimades. Des de la Fundació us oferim la possibilitat de regalar llibres en aquesta data tan assenyalada a la vegada que sou solidaris amb la lluita contra l’ELA.

Us animem a tenir algun dels nostres llibres relacionats amb l’ELA per aquest Sant Jordi!

En aquest article us els resumim i us expliquem com fer-ho per tenir-ne algun!

Tota la informació la trobareu aquí

SESSIÓ PLENÀRIA DEL CONSELL CONSULTIU DE PACIENTS DE CATALUNYA (CCPC)

El 10 de Març la Fundació Miquel Valls va participar a la Sessió Plenària del Consell Consultiu de Pacients de Catalunya (CCPC), en aquest acte, el qual va tenir lloc al Departament de Salut, es van plantejar diferents temes d’interès.

Dins l’ordre del dia hi havia diferents punts d’interès pel Consell, entre ells volem destacar que es va presentar la Proposta d’Instrucció sobre el transport sanitari, en que la Fundació Miquel Valls ha aportat les indicacions que els afectats d’ELA ens havien traslladat i que s’estudiaran per que es portin a terme millores en els serveis.
Llegir més

LA FEDERACIÓ ECOM ENGEGA UNA INICIATIVA PER LA PROMOCIÓ DEL CONEIXEMENT PER A TOTHOM EN L’ÀMBIT DE L’ACCESSIBILITAT

Segons el Reial Decret Legislatiu de 2013, d'àmbit i aplicació estatal, el 4 de desembre de 2017 tot hauria de ser accessible: espai públic urbanitzat i edificacions; mitjans de transport; tecnologies, productes i serveis relacionats amb la informació i qualsevol mitjà de comunicació social; processos de participació ciutadana. Però a dia d’avui seguim veient com, fins i tot en molts casos en serveis o obres de nova creació, s'incompleixen impunement normatives d'accessibilitat vigents, que no s’arriben a aplicar mai o recorren a la categoria conceptual d’ajustos raonables per fugir d’una aplicació curosa i rigorosa de l’accessibilitat.
Llegir més

MASITINIB: Esperant resultats definitius que confirmin l’optimisme de les primeres dades

Els professionals de la Unitat Funcional de Motoneurona de l’Hospital de L'Hospital Universitari de Bellvitge ens expliquen els primers resultats de l’assaig clínic relacionat amb el fàrmac Masitinib, quedant a l’espera de noves informacions més detallades que esperem tenir al llarg d’aquest any.

Llegir article sencer.

DEPARTAMENT DE TERÀPIA OCUPACIONAL – Criteris a l’hora d’escollir material: cadira de rodes elèctrica

A la secció dels diferents departaments de la Fundació hi trobareu articles d'interès escrits pels professionals de l'entitat.

Llegir article

Gràcies al teu Gest, és més a prop el dia en què vencerem l'ELA.

FES TEAMING PER LA FUNDACIÓ

Els treballadors de qualsevol empresa poden donar 1€ de la seva nòmina cada mes a una organització solidaria com pot ser la Fundació Miquel Valls. Aquesta aportació no comporta cap despesa per l’empresa, molt poc pels treballadors i molt per la Fundació.
No cal que les empreses siguin grans, també poden ser empreses petites amb pocs treballadors, tot suma.
Més info.

FES UN GEST PER L'ELA

Una bona manera de participar amb la Fundació Miquel Valls és organitzar el teu propi Gest per l'ELA.

Pots crea una activitat o acte per a la sensibillització i/o captació de fons a benefici de la Fundació!
Sigui quina sigui la teva idea, explica'ns-la!

Trobareu més informació aquí!

KILÒMETRES PER L'ELA

Els voluntaris de la Fundació Miquel Valls realitzen un servei de caràcter social, carregat de solidaritat i compromès amb l’entitat i alhora amb la societat, realitzant la seva tasca de forma altruista, i de pròpia voluntat.

A la Fundació Miquel Valls podreu realitzar diferents modalitats de voluntariat!
Més info

Copyright © 2016 FUNDACIÓ MIQUEL VALLS, Tots els drets reservats.

ela@fundaciomiquelvalls.org
www.fundaciomiquelvalls.org
Si vols deixar de rebre aquest Newsletter fes clic aquí