Divendres 14 Juny 2019

En el Dia Mundial de l'ELA, des de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls us demanem que el proper 21 de juny, per donar a conèixer L'Esclerosi Lateral Amiotròfica i el projecte que desenvolupa la nostra entitat, tothom qui ho vulgui es faci una fotografia Fent el Gest per l’ELA i la pugi a les seves xarxes socials

Us animem a penjar la vostra foto fent el Gest amb les etiquetes #fesungestperlela, #diamundialela #fundaciomiquelvalls i #ela, a més, també ens podeu etiquetar com a @fmiquelvalls (Facebook, Twitter i Instagram)

Dijous 13 Juny 2019

Amb motiu del Dia Mundial de l'ELA, la nit del divendres 21 de juny, i per quart any consecutiu, ajuntaments de tot el territori il·luminaran de verd la façana d’un edifici significatiu de la població per donar a conèixer l’ELA i donar suport a tots als afectats per aquesta malaltia, dins la campanya de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls “Fes un gest per l’ELA”.

Barcelona, Mataró, Montblanc o Manlleu son alguns dels molts pobles i ciutats que ja ens han comunicat que es sumaran a la campanya. També es demana a l’alcalde/essa, i a tothom que si vulgui sumar, que pengi una fotografia a les xarxes socials fent el Gest per l’ELA per fer el màxim de difusió possible amb l’etiqueta #fesungestperlela.

Dijous 30 Maig 2019

A continuació teniu l’agenda de les diferents iniciatives solidàries, jornades d’actualització i actes a benefici de les persones afectades d’ELA/MM i els seus familiars. Són Gestos per l’ELA que es duran a terme durant els dies previs i posteriors al 21 de juny, dia mundial d’aquesta malaltia.

Podreu participar-hi o venir a totes, des d'una caminada popular fins a àpats solidaris, passant per una jornada d’actualització de la malaltia entre moltes altres coses. Animeu-vos a participar-hi!

Aprofitem a més per donar les gràcies a totes les persones que fan possibles aquests Gestos per l’ELA, amb tots ells farem possible l’impossible.

Dimecres 22 Maig 2019
Per primera vegada, les Unitats Multidisciplinàries d’ELA i Malaltia de Motoneurona (MM) de l’Hospital Universitari de Bellvitge i de l’Hospital del Mar, en col·laboració amb la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls, uneixen forces per organitzar una Jornada conjunta sobre l’ELA/MMTindrà lloc a CaixaForum Barcelona el 21 de juny, Dia Internacional de l’ELA, a les 9 del matí. La inscripció a la Jornada és totalment gratuïta, tot i així cal confirmar-ne la participació al correu comunicacio@fundaciomiquelvalls.org ja que les places son limitades.

L’objectiu d’aquesta jornada és donar visibilitat i actualitzar diferents àrees de la malaltia: la recerca bàsica, aspectes clínico-assistencials i la visió del propi malalt i del seu entorn. Tots aquests temes seran abordats per experts en ELA i Malaltia de la Motoneurona (MM) al llarg de tota la Jornada.

Dilluns 20 Maig 2019

Els laboratoris CINFA, impulsen l’acció solidària “Contigo, 50 y más”, amb l’objectiu de premiar iniciatives de millora de la qualitat de vida física, mental i emocional de pacients i els seus familiars. Els 50 projectes més votats rebran una aportació econòmica de 5.000 euros.

Des de la Fundació Miquel Valls hem presentat el programa d’Atenció a Afectats d’ELA en treball social, teràpia ocupacional i psicologia que posem a disposició de les persones afectades d’ELA i els seus familiars de tot Catalunya amb l’objectiu de millorar el seu benestar i la seva autonomia personal. Ajuda’ns votant el nostre projecte!

Feed RSS de notícies