EN EL DIA MUNDIAL DE L'ELA, "FES UN GEST PER L'ELA"!

Dilluns 15 Juny 2020

El 21 de juny és el Dia Mundial de l'ELA, si voleu donar a conèixer l'Esclerosi Lateral Amiotròfica, donar suport a les persones afectades i als projectes que portem a terme a la Fundació Catalana d'ELA Miquel Valls, us animem a tots a pujar una fotografia fent el Gest per l’ELA a les vostres xarxes socials amb l'etiqueta #fesungestperlela.

Fer un Gest per l'ELA és simplement posar els dits index i polze en forma de lletra "ela" de la mà dreta. Podeu utilitzar també altres etiquetes com #diamundialela #fundaciomiquelvalls i #ela, a més també ens podeu etiquetar a les xarxes socials: @fmiquelvalls (Facebook, Twitter i Instagram)

Hem volgut també que aquesta campanya de visibilitat arribi a tots els pobles implicant als Ajuntaments de tot Catalunya. Així doncs, la campanya Fes un Gest per l’ELA, també busca que els consistoris il·luminin un edifici del municipi de color verd, color de l'entitat, la nit del 21, i que a més tot l’equip de govern també es faci una fotografia fent el Gest per l’ELA i la pugin a les xarxes socials dels pobles i ciutats!

Estigueu atents a la vostra població o pregunteu al vostre ajuntament si s’ha adherit a la campanya! I si és així el 21 també podeu fer una fotografia al edifici il·luminat (sempre amb les mesures de seguretat indicades) i penjar-la a les xarxes posant les etiquetes o compartir les fotografies que pengin a les pàgines oficials.

Suma't a la campanya com ja van fer tantes i tantes persones l'any passat!

Animem a tothom a fer un Gest per l’ELA!

Moltes gràcies!