FES UN DONATIU PEL DIA MUNDIAL DE L’ELA I T’ENVIAREM EL LLIBRE “LA MIDA JUSTA” DE JOSTEIN GAARDEN

Dimarts 16 Juny 2020

El dia 21 de juny és el Dia Mundial de l’ELA, i per aquest motiu, si feu un donatiu de 25 a la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls abans del 1 de juliol, us obsequiarem amb el llibre “La Mida Justa” la nova història de Jostein Gaarden, l’autor del best seller “El Mon de Sofia”.

Hem triat aquest llibre ja que és una novel·la en que el protagonista li diagnostiquen una ELA i durant uns dies se’n va a reflexionar sol sobre les seves vivències i el seu futur immediat amb la malaltia.

Si ens voleu ajudar a continuar donant suport a les famílies afectades d’ELA amb un donatiu de només 25€, i a més rebre aquest llibre a casa, podeu fer un donatiu aquí, de manera totalment segura amb targeta o per transferència bancària. Quan hagueu fet el donatiu, ens posarem en contacte amb vosaltres per correu electrònic perquè pugueu rebre aquest magnífic llibre.

Ajuda’ns a millorar la qualitat de vida de les famílies afectades d’ELA amb una donació de 25€, els destinarem a l’acompanyament professional a aquestes persones, als seus domicilis i a les Unitats especialitzades d’aquesta malaltia d’arreu de Catalunya.

Gràcies pel teu Gest per l’ELA!

Podeu llegir aquí la sinopsis del llibre i aquí una entrevista de l’autor en que parla sobre els diferents temes que presenta la historia!