JORNADA ONLINE SOBRE ELA ORGANITZADA PER L’HOSPITAL UNIVERSITARI DE BELLVITGE, L’HOSPITAL DEL MAR I LA FUNDACIÓ CATALANA D’ELA MIQUEL VALLS

Dimecres 10 Juny 2020

Amb motiu del Dia Mundial de l’ELA, les Unitats Funcionals d’ELA i Malaltia de Motoneurona de l’Hospital Universitari de Bellvitge, l’Hospital del Mar, juntament amb la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls, organitzem una JORNADA ONLINE SOBRE ELA el 20 i 21 de juny a la tarda.

L’objectiu d’aquesta jornada és donar visibilitat i actualitzar diferents àrees de la malaltia com son la telemedicina o la importància de l’atenció a les Unitats especialitzades per les persones afectades, així com l’actualització de les investigacions bàsiques i en genètica de l’ELA.

Les ponències seran a partir de les 17h i es dividiran en el dissabte 20 i el diumenge 21 (Dia Mundial de l’ELA), seran en format online per la plataforma Zoom. Si esteu interessats en participar-hi, us podeu inscriure aquí. Unes hores abans de cada una us enviarem per correu electrònic un enllaç per poder entrar-hi.

L’Esclerosi Lateral Amiotròfica (ELA) és una malaltia neurodegenerativa complexa, que està suposant un repte a molts nivells: des de la vessant més bàsica per comprendre els seus mecanismes, el seu maneig en la pràctica diària, sense oblidar les particularitats del sistema sanitari presencial o virtual per garantir una assistència de qualitat a aquestes persones.

Us hi esperem!