FES UN GEST PER L’ELA PER ADQUIRIR EQUIPS DE PROTECCIÓ (EPIs) PER L’ATENCIÓ A LES PERSONES AFECTADES D’ELA

Dilluns 11 Maig 2020

A Catalunya hi ha més de 400 persones afectades d’ELA, les quals son considerades col·lectiu d’alt risc davant la crisis de la COVID19.  Ara que comença el desconfinament, des de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls tornem a reprendre l’atenció a domicili a les famílies afectades. Aquesta atenció integral la volem fer amb total seguretat, tant per les persones afectades com pels professionals de l’entitat.

Necessitem la teva donació per adquirir EPIs i que els professionals en treball social, teràpia ocupacional, psicologia i ortopèdia puguin anar de manera segura per a tothom al domicili de les famílies i a les Unitats Funcionals d’ELA/MM dels hospitals, seguint així totes les indicacions de les autoritats sanitàries.

Aquestes aportacions ens ajudaran a poder tenir mascaretes FFP2, bates de bus integrals, guants o hidrogels per a les professionals i també productes de neteja i desinfecció específics pel material del Banc de Productes de Suport, material que en aquests moments molts afectats necessiten de manera urgent.

Cada visita realitzada requereix tots aquests materials de seguretat, en que la majoria són d’un sol ús. Els professionals en total realitzen més de 300 visites al mes i per cada visita realitzada a domicili només el cost en EPIs és de 17€.

Per això us demanem que feu una col·laboració a la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls a través de migranodearena.org, ja que actualment hi ha molt poques ajudes externes per adquirir aquests materials, sent la seguretat i el benestar de les persones afectades d’ELA i els treballadors el més important per nosaltres.

Ajuda’ns fent un donatiu! Ara més que mai, fer un Gest per l’ELA és imprescindible per donar suport de manera segura a les persones afectades d’arreu de Catalunya als seus domicilis.

Gràcies pel teu Gest per l’ELA!