#GIVINGTUESDAY: 3 DE DESEMBRE, DIA MUNDIAL PER SER SOLIDARI!

Dilluns 4 Novembre 2019

Giving Tuesday és el nom del dia mundial per ajudar a les causes socials. Un dia per fer un donatiu en forma econòmica, en temps, en materials, etc.

Aquest any el Giving Tuesday és el 3 de desembre, sempre és l’últim dimarts de novembre, i des de la Fundació Miquel Valls igual que els anys anteriors ens sumem a aquesta iniciativa mundial perquè feu un donatiu pel projecte del Banc de Productes de Suport per afectats d’ELA

El 3 de desembre, #GivingTuesday, dia en que la felicitat es troba en donar, pots fer un donatiu pel Banc de Productes pels afectats d’ELA!

Setmanes abans del Giving Tuesday, les entitats participants hem presentat un projecte solidari i tots estan recopilats a la web del Giving Tuesday de cada país. El projecte del Banc de Productes de Suport per a persones afectades d’ELA i tots els de les altres entitats les podreu trobar a la pàgina oficial www.givingtuesday.cat.

Moltes gràcies per participar en el Giving Tuesday!