FURGONETA ADAPTADA PER LES FAMÍLIES AFECTADES D’ELA/MM ATESES PER LA FUNDACIÓ MIQUEL VALLS

Dimarts 13 Agost 2019

Les famílies que necessitin realitzar algun desplaçament amb la persona afectada d'ELA i no tinguin un recurs propi per fer-ho, poden sol·licitar la furgoneta adaptada que disposem a la Fundació Miquel Valls. Des de la l’entitat us podem oferim aquesta vehicle gràcies a una família afectada per la malaltia que vam atendre i després en la va cedir. Es tracta d'una  Volkswagen Caddy totalment adaptada per al transport d’una persona amb cadira de rodes.

El vehicle, que és de 5 places, té una rampa manual a la part posterior, tots els ancoratges necessaris i disposa de l’homologació corresponent.

Fins ara aquest recurs està funcionant de manera excel·lent i cada cop són més famílies que ens la demanen per fer desplaçaments, tant curts com més llargs. La furgoneta es pot gaudir d’un a varis dies segons les necessitats que es tinguin i la disponibilitat que hi hagi.

Si sou una família atesa per la Fundació, i hi esteu interessats, poseu-vos en contacte amb nosaltres a través del telèfon 937665969 o envieu les vostres sol·licituds al correu electrònic ela@fundaciomiquelvalls.org.

No dubteu a demanar-nos informació si la necessiteu!