LA FUNDACIÓ ILURO I BANKIA AL COSTAT DE LES PERSONES AFECTADES D’ELA I LES SEVES FAMÍLIES.

Dilluns 15 Juliol 2019

La Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls ha estat una de les entitats beneficiàries de la convocatòria d’”Acció Social 2019” promoguda per la Fundació Iluro i Bankia.

L’ajuda anirà destinada al projecte de Teràpia Ocupacional i gestió del Banc de Productes de Suport que l’entitat porta a terme des de l’any 2007 i que té com a objectiu principal millorar la qualitat de vida de les persones afectades d’ELA i les seves famílies, millorant l’autonomia personal d’aquestes i posant a la seva disposició tot el material de suport necessari que requereix la malaltia.

Des de la Fundació Miquel Valls, volem agrair a la Fundació Iluro i Bankia que hagi considerat el projecte d’interès donant així suport a les persones afectades d’ELA i les seves famílies.

Moltes gràcies a tots!

Us deixem amb algunes fotografies que es van fer en l’acte de lliurament d’aquests ajuts a Mataró el 27 de juny: