#FESUNGESTPERLELA I PUJA UNA FOTO EL 21 DE JUNY, DIA MUNDIAL DE L’ELA

Divendres 14 Juny 2019

En el Dia Mundial de l'ELA, des de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls us demanem que el proper 21 de juny, per donar a conèixer L'Esclerosi Lateral Amiotròfica i el projecte que desenvolupa la nostra entitat, tothom qui ho vulgui es faci una fotografia Fent el Gest per l’ELA i la pugi a les seves xarxes socials

Us animem a penjar la vostra foto fent el Gest amb les etiquetes #fesungestperlela, #diamundialela #fundaciomiquelvalls i #ela, a més, també ens podeu etiquetar com a @fmiquelvalls (Facebook, Twitter i Instagram)

Des de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls, a més, hem volgut que aquesta campanya de visibilitat i suport als afectats d’ELA arribi a tots els pobles implicant als Ajuntaments i Colles Castelleres de tot Catalunya!

Hem demanat als ajuntaments que il·luminin un edifici del municipi de color verd, color de l'entitat la nit del 21, i que tot el consistori també es faci una fotografia fent el Gest per l’ELA i la pengin a les xarxes socials dels pobles i ciutats!  Les Colles Castelleres de tot el territori, com l'any passat ja van fer, esperem que donin tot el suport a la campanya fent un pilar on l'enxaneta hi estigui fent el Gest per l'ELA.

Estigueu atents a la vostra població o pregunteu al vostre ajuntament, o colla castellera més propera, si s’ha adherit a la campanya! I si és així, el 21 a la nit també podeu fer una fotografia al edifici il·luminat, enviar-nos-la o penjar-la a les xarxes posant  les etiquetes o compartint-la de les pàgines oficials!

Suma't a la campanya com ja van fer tantes i tantes persones l'any passat!

Animem a tothom a fer un Gest per l’ELA! Moltes gràcies!!!