AJUNTAMENTS DE TOT CATALUNYA TORNARAN A IL·LUMINAR DE VERD POBLES I CIUTATS EN EL DIA MUNDIAL DE L’ELA

Dijous 13 Juny 2019

Amb motiu del Dia Mundial de l'ELA, la nit del divendres 21 de juny, i per quart any consecutiu, ajuntaments de tot el territori il·luminaran de verd la façana d’un edifici significatiu de la població per donar a conèixer l’ELA i donar suport a tots als afectats per aquesta malaltia, dins la campanya de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls “Fes un gest per l’ELA”.

Barcelona, Mataró, Montblanc o Manlleu son alguns dels molts pobles i ciutats que ja ens han comunicat que es sumaran a la campanya. També es demana a l’alcalde/essa, i a tothom que si vulgui sumar, que pengi una fotografia a les xarxes socials fent el Gest per l’ELA per fer el màxim de difusió possible amb l’etiqueta #fesungestperlela.

Igual que en els anys anteriors la campanya de la Fundació Miquel Valls busca que els ajuntaments la nit del 21 de juny il·luminin un edifici del municipi de color verd, que és el color de l'entitat, per sumar-se en el Dia Mundial de l’ELA  i donar suport a totes les persones que hi estan o han estat involucrades.

Aprofitant aquesta campanya de difusió i sensibilització cap a la malaltia, hem demanat a tots els alcaldes i alcaldesses, i tot el consistori en general, que es faci una fotografia fent el Gest per l’ELA i la pengin a les xarxes socials dels pobles i ciutats, animant també a tots els conciutadans a fer el mateix!

Les Colles Castelleres de tot el territori esperem que donin tot el suport a la campanya com en l’edició anterior fent un pilar on l'enxaneta estigui fent el Gest per l'ELA.

Tothom que participi a la campanya, consistoris, colles castelleres o particulars, podeu penjar les fotografies a les vostres xarxes de Facebook, Twitter o Instagram, utilitzant l’etiqueta #fesungestperlela. A més també podeu utilitzar les etiquetes #diamundialELA #LuzporlaELA #fundaciomiquelvalls i #ELA

Us animem a sumar-vos a la campanya “Fes un Gest per l’ELA” pujant les vostres fotografies en el Dia Mundial de l’ELA!

Estigueu atents a la vostra població o pregunteu al vostre ajuntament si s’han adherit a la campanya! I si és així el 21 també podeu fer una fotografia al edifici il·luminat, enviar-nos-la o penjar-la a les xarxes posant els hashtags!

Animem a tothom a fer un Gest per l’ELA!

Moltes gràcies!!!