AGENDA D’INICIATIVES, JORNADES I ALTRES ACTES SOLIDARIS EN RELACIÓ AL DIA MUNDIAL DE L’ELA, EL 21 DE JUNY

Dijous 30 Maig 2019

A continuació teniu l’agenda de les diferents iniciatives solidàries, jornades d’actualització i actes a benefici de les persones afectades d’ELA/MM i els seus familiars. Són Gestos per l’ELA que es duran a terme durant els dies previs i posteriors al 21 de juny, dia mundial d’aquesta malaltia.

Podreu participar-hi o venir a totes, des d'una caminada popular fins a àpats solidaris, passant per una jornada d’actualització de la malaltia entre moltes altres coses. Animeu-vos a participar-hi!

Aprofitem a més per donar les gràcies a totes les persones que fan possibles aquests Gestos per l’ELA, amb tots ells farem possible l’impossible.

AGENDA de GESTOS per L’ELA
(L'agenda s'anirà actualitzant a mesura que arribin les iniciatives solidàries amb més informació de cadascuna)

16 DE JUNY – FESTIVAL DEL CLUB GIMNÀSTIC MONTGRÍ

Torroella de Montgrí – 16h
Us animem que aneu a veure aquesta obra on es barreja teatre, dansa i gimnàstica representada per les gimnastes d’aquest club. L'objectiu és tancar els curs escolar de gimnàstica donant a conèixer aquesta malaltia i, si és possible recaptar el màxim possible de donacions que s’aportaran als projectes de la Fundació Miquel Valls

16 DE JUNY – CxL (CAMINEM X L’ELA)

Begues – 17:30 h
El grup sempre compromès amb la Fundació i la malaltia “Salta per l’ELA” de Begues i l’Ajuntament del poble, és ja una tradició que organitzin una activitat esportiva solidària per aquestes dates. Aquest any, i ja en van tres, faran el “Camina x l’ELA”. Les inscripcions son el 2 i 9 de juny de 10 a 14h davant de Cal Pere Vell. Més informació.

16 DE JUNY – CAMINEM PER L’ELA A VALLGORGUINA

Vallgorguina – 9h
El poble de Vallgorguina es volca una vegada més en una caminada solidària pels volts del territori per sensibilitzar a tothom sobre aquesta malaltia, els beneficis d’aquesta caminada tan solidària aniran destinats als projectes que a la Fundació Miquel Valls tenim per millorar la qualitat de vida dels afectats d’ELA i les seves famílies. Més informació al seu Facebook.

21 DE JUNY – JORNADA DEL DIA INTERNACIONAL D’ELA ORGANITZADA PER LES UNITATS D’ELA/MM DE BELLVITGE, EL MAR I LA FUNDACIÓ MIQUEL VALLS

CaixaForum Bcn – 9h
Per primera vegada, s’ajunten les Unitats Multidisciplinàries d’ELA i Malaltia de Motoneurona (MM) de l’Hospital Universitari de Bellvitge i de l’Hospital del Mar, en col·laboració amb la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls, per organitzar una Jornada conjunta sobre l’ELA/MM. Les places són limitades, si voleu venir us heu d’inscriure al correu comunicacio@fundaciomiquelvalls.org. Més informació i programa.

21 DE JUNY - VINE A FER EL UN GEST PER L'ELA A LES MASIES DE VOLTREGÀ

Les Masies de Voltregà - 19.30h
La població de les Masies de Voltregà organitza un acte solidari en el Dia Mundial de l'ELA en que es farà una Classe de Zumba a la Zona Esportiva del Despujol, tot seguit hi hauràuna botifarrada popular tot només per 2€ de donatiu que aniran destinats als projectes que portem a terme a la Fundació Miquel Valls per la millora de la qualitat de vida de les persones afectades i els seus familiars. Més informació a la web del Ajuntament.

22 de JUNY - CAMINATA POR LA ELA (RETO TODOS UNITOS)

Jardines Cabo Nova, Madrid - 12h
El grup d'afectats i familiars Reto Todos Unidos, que treballen per fer difusió de la malaltia i recaptar fons per la investigació en l'ELA, organitza una caminada a Madrid per donar visibilitat als afectats en el Dia Mundial de la malatia. Aquesta caminada passarà per Calle Bailén fins a Calle Mayor acabant a Plaza Mayor a on es llegirà un manifest. Teniu més informació al Facebook de Reto Todos Unidos

23 de JUNY - VI MILLA MARINA DE CAMBRILS I III DOBLE MILLA

Cambrils – Matí
El Cambrils Club Natació torna a organitzar la VI Milla Marina de Cambrils i la II doble Milla. Aquestes dues competicions puntuables en el circuit català i a més solidàries amb la lluita contra l’ELA. Més informació.

29 de JUNY – PRESENTACIÓ LLIBRE SOLIDARI “EL FILO DE LA ELA”.

Martorell. C/Puig del Ravell, 8 - 17h.
Presentació del llibre “El Filo de la ELA”, una antologia que escriuen diferents autors compromesos amb la lluita contra l’ELA. Des de la fantasia, fins als drama passant pel suspens i romanticisme, tots aquests gèneres reunits amb un sol propòsit: vèncer aquesta terrible malaltia que converteixi aquell que la pateixen. Podeu comprar el llibre solidari per Amazon

30 de JUNY – TROBADA DE PUNTAIRES SOLIDÀRIA

Vilafranca del Penedès – 10h
Iniciativa solidària centrada en les puntes de coixí. Tot un matí centrat en els boixets a la Rambla Sant Francesc, on també hi haurà rifes i sorpreses. Posteriorment es farà un dinar a Can Figarot. No us el perdeu! Per informació i inscripcions a 620280556.