VÍDEOS DE LES PONÈNCIES SENCERES DEL CONGRÉS INTERNACIONALS D’ELA 2018 A GLASGOW

Dijous 24 Gener 2019

Del 4 al 6 de desembre van tenir lloc a Glasgow el 26è Congrés de l’Aliança internacional d’associacions d’ELA/MM (International Alliance of ALS/MND Associactions) i el 16è Congrés de Professionals en Atenció a les Persones Afectades d’ELA/MM i les seves famílies (Allied Professionals Forum). Membres de la Fundació Miquel Valls vam ser-hi presents ja que si troben entitats d’arreu del món com la nostra, que també ofereixen suport i acompanyament a les persones afectades d’ELA, i tot de professionals que fan possible aquest suport.

Us deixem en vídeo algunes de les ponències que van tenir lloc a aquestes dues trobades, estan subtitulades en castellà gràcies a l’Associació Argentina d’ELA que els ha traduït i penjat al seu canal de Youtube.

Les Causes de l'ELA. Dr. Brian Dickie:

Investigació en ELA i prespectives futures. Dra. Dame Pamela Shaw:

La importància de les cèl·lules mare en l’ELA. Dr. Bhuvaneish Selvaraj i el Dr Arpan Mehta:

Assajos clínics en ELA. Temps d’optimisme. Professora Orla Hardiman:

6 raons per ser optimista. Dr. David Taylor:

Els experts responen. Torn de preguntes als diferents experts del congrés:

Font vídeos: YouTube Associació Argentina d’ELA