EL C.B. CALELLA FUNDACIÓ MIQUEL VALLS (FMV): L’EQUIP SÈNIOR MASCULÍ DEL CLUB BÀSQUET CALELLA

Dilluns 15 Octubre 2018

Tenim el plaer de presentar-vos l’equip Sènior Masculí del Club Bàsquet Calella d’aquesta temporada, el qual porta el nom de la nostra Fundació: el Club Bàsquet Calella Sènior Masculí Fundació Miquel Valls (FMV).

L’any 2012, conjuntament amb el Club, van voler posar en el nom del seu equip les sigles de la nostra Fundació per així fer un Gest per l’ELA i que molta més gent conegués l’entitat i els projectes que realitzem per millorar la qualitat de vida dels afectats per l’ELA/MMN i les seves famílies

Així doncs ja són 6 les temporades que l’equip, que actualment juga a Segona Catalana, va esdevenir el CB Calella Fundació Miquel Valls i des d’aleshores porten el nom de la nostra entitat a la samarreta oficial a totes les categories i tornejos que han participat.

Volem donar les gràcies als membres de l’equip Sènior Masculí FMV i al Club Bàsquet Calella per portar el nom de la Fundació Miquel Valls allà a on van a jugar. Gràcies per aquest Gest per l’ELA que estan fent des de ja fa tants anys!

Moltes victòries durant aquesta temporada, us les mereixeu!