LA FUNDACIÓN ONCE TORNA A DONAR SUPORT A LA CAMPANYA DE SENSIBILITZACIÓ “FES UN GEST PER L’ELA”

Dijous 16 Agost 2018

Des de l’any 2012 estem comptant amb el suport de la Fundación ONCE, gràcies a un ajut concedit a través de la convocatòria del Pla de Prioritats F. ONCE. Aquesta subvenció ens ha ajudat a portar a terme part les activitats de difusió i sensibilització per donar a conèixer la malaltia realitzades des de la FMQV en el marc de la campanya “Fes un Gest per l’ELA” durant l’any 2017.

La Fundació ONCE any a any reafirma el seu compromís vers les persones afectades d’ELA i famílies, a través del seu suport continuat a la Fundació Miquel Valls.

L’ajut concedit per Fundació ONCE ha contribuït al desenvolupament de les activitats de difusió i sensibilització que es van realitzar durant l’any 2017, amb l’objectiu de donar a conèixer l’ELA i la seva problemàtica a la societat en general i aconseguir una ciutadania compromesa i proactiva front la malaltia. Així mateix, la campanya també dóna a conèixer les actuacions portades a terme des de la Fundació a benefici de les persones afectades d’ELA i les seves famílies. La campanya és una invitació a fer un Gest per l’ELA i col·laborar amb l’entitat per tal de contribuir a millorar la seva qualitat de vida .

La imatge de la campanya, com bé se sap, és una mà fent una L amb els dits. Fer un Gest per l’ELA pot ser fer-se col·laborador de la Fundació, fer un donatiu, fer-se voluntari, adquirir marxandatge, organitzar una iniciativa solidària, participar dels actes, esdeveniments esportius o altres iniciatives solidàries, etc.

Volem agrair de tot cor la col·laboració de Fundació ONCE en la lluita contra l’ELA.

Gràcies pel Gest per l’ELA!