YOVOYSALUD I LA FUNDACIÓ MIQUEL VALLS FIRMEN UN CONVENI PER FACILITAR L’ENTREGA DE MEDICAMENTS ALS AFECTATS D’ELA

Dilluns 9 Juliol 2018

L’empresa Yovoysalud, especialitzada en entrega de medicaments amb recepta des de les farmàcies dels hospitals al domicili, i la Fundació Miquel Valls, hem firmat un acord de col·laboració per fer arribar aquest servei a tots els afectats d’ELA i les seves famílies.

Aquest conveni amb Yovoysalud inclou diferents descomptes per les famílies que son ateses des de la Fundació i necessitin aquest tipus de servei, a més de diferents ajuts per afectats que puguin estar en situació de vulnerabilitat econòmica i/o social.

Els serveis de Yovoysalud van dirigits a qualsevol persona que tingui una recepta de medicaments que només es puguin adquirir a les farmàcies dels hospitals i que per motius físics, de feina o llunyania no poden anar-les a buscar. Hi ha diferents plans d’entrega, mensuals, trimestrals, anuals, únics,... Tot el servei es pot gestionar a través de la seva web yovoysalud.com i es reben els medicaments a casa cada cop que la recepta ho indiqui a través de missatgeria especialitzada.

Si teniu dubtes o voleu contractar el servei podeu entrar a la seva web, yovoysalud.com, o preguntar a la treballadora social de referència de la Fundació.

Agraïm molt que Yovoysalud hagi pensat en els afectats d’ELA i les seves famílies i que ens vulgui ajudar tot millorant la seva qualitat de vida. Gràcies!