AGENDA D’ACTIVITATS SOLIDÀRIES, JORNADES I ALTRES ACTES EN RELACIÓ AL DIA MUNDIAL DE L’ELA

Dilluns 11 Juny 2018

A continuació teniu l’agenda de les diferents iniciatives solidàries, activitats esportives, actes gastronòmics, jornades d’actualització, i en general, Gestos per l’ELA, que es duran a terme durant els dies previs al 21 de juny, dia mundial de l’ELA.

Podreu participar-hi o venir a totes, des d'una cursa popular fins a cates de vins, passant per jornades d’actualització de la malaltia als hospitals de referència entre moltes altres coses. Animeu-vos a participar-hi!

Aprofitem a més per donar les gràcies a totes les persones que fan possibles aquests Gestos per l’ELA, amb tots ells farem possible l’impossible!

(L'agenda s'anirà actualitzant a mesura que arribin les iniciatives solidàries amb més informació de cadascuna)

DEL 1 AL 17 DE JUNY – INICIATIVA ENOSOLIDARIA ENOTURISME DO ALELLA
Diferents localitzacions del Maresme

Durant més de 15 dies moltes de les activitats que porten a terme els diferents cellers, restaurants, allotjaments, etc. seran solidaries amb la Fundació Miquel Valls destinant el preu d’algunes de les seus tasts, menús, dinars, sopars,... a la lluita contra l’ELA. Teniu totes les activitats a la pàgina web de Enoturisme DO Alella : www.enoturismedoalella.com

8 DE JUNY III JORNADA SOBRE ELA PER A PACIENTS, CUIDADORS I FAMILIARS
Hospital del Mar
(Campus Universitari Mar)

La Unitat Multidisciplinària d’ELA/MMN del Hospital del Mar, en que la Fundació Miquel Valls en forma part, organitza el divendres 8 de Juny a les 10:30 del matí, la III Jornada sobre ELA destinada a pacients, familiars i cuidadors afectats per aquesta malaltia. La Jornada tindrà lloc a l’Aula 61.123 de l’edifici Campus Universitari Mar al carrer Dr. Aiguader, 80 de Barcelona. Mes informació i inscripcions aquí

10 DE JUNY CxL (CAMINEM X L’ELA)
Begues

El grup sempre compromès amb la Fundació i la malaltia “Salta per l’ELA” de Begues i l’Ajuntament del poble, és ja una tradició que organitzin una activitat esportiva solidària per aquestes dates. Aquest any, i ja en van dos, faran el “Camina x l’ELA” el 10 de juny a les 18h. Més informació aquí

10 DE JUNY – CURSA PER L’ELA
Sant Adrià del Besòs

El Club Atletisme La Sansi i l'Ajuntament de Sant Adrià de Besòs organitzen el diumenge 10 de juny a les 9:30h, la 3a cursa popular Correos Express Sant Adrià per l’ELA, en que una part de la inscripció anirà destinada a la Fundació Miquel Valls. Teniu aquí tota la informació sobre la cursa i les inscripcions.

14 DE JUNY – TAST DE FORMATGES SOLIDARI
Orfeó Martinenc de Barcelona

Aquest tast de formatges solidari per l’ELA, organitzat per les xarcuteries Bosch i selección gastronòmica, l’han anomenat “15 Formatges 15 Històries” i hi participaran 5 bojos per aquest producte que explicaran les seves particulars històries. El tast serà el dia 14 de juny al Orfeó martinenc de Barcelona a les 20:30h. Us podeu inscriure i tenir més informació a la seva web: www.xarcuteriesbosch.com.

16 DE JUNY – PARLEM DE L’ELA ENTRE VINYES
Celler les Aus d’Alta Alella

El Consorci de Promoció Enoturística del Territori DO Alella, organitza la Diada Enosolidària DO Alella, que durant el mes de juny es faran diferents activitats relacionades amb aquesta denominació d’origent totes elles solidàries. L’acte central d’aquesta iniciativa es farà el 16 de juny al Celler de les Aus d’Alella.

Durant el matí es farà una visita al celler, una xerrada sobre l’ELA i diferents tastos de vins d’aquest celler i també dels vins ILUSIÓN+, vins solidaris escollits per Pau Torres, impulsor d’aquesta empresa i afectat d’ELA. Més informació a la web de DO Alella

17 DE JUNY - CAMINEM PER L’ELA
Vallgorguina

El poble de Vallgorguina es volca en una caminada solidària pels volts del territori per sensibilitzar a tothom sobre aquesta malaltia, els beneficis d’aquesta caminada tan solidària aniran destinats als projectes que a la Fundació Miquel Valls tenim per millorar la qualitat de vida dels afectats d’ELA i les seves famílies. Comença a les 9 de matí. Tota la informació i inscripcions aquí

19 DE JUNY – JORNADA ELA: MALALTIA DE MOTONEURONA: LA NUTRICIO I LA GENETICA. DOS PLATS IMPORTANTS A LA MALALTIA
Hospital de Bellvitge

El dimarts 19 de Juny la Unitat de Malaltia de la Motoneurona/ELA de l’Hospital de Bellvitge organitza una Jornada d’Actualització en la malaltia, que començarà a les 9:30 a la Sala d’Actes de l’hospital, i en aquesta ocasió l’han volgut enfocar en la genètica i la nutrició. Més informació i el programa aquí

21 DE JUNY - BOTIFARRADA A LES MASIES DE VOLTREGÀ PER L'ELA
Les Masies de Voltregà

L'Ajuntament de les Masies de Voltregà per tercer any consecutiu organitza una botifarrada popular solidaria amb l'ELA i amb la Fundació Miquel Valls. Serà a les Barbacoes de la Gleva (pèrgola). No us ho perdeu!