3a CURSA POPULAR DE SANT ADRIÀ PER L’ELA, PARTICIPA-HI!

Dijous 10 Maig 2018

El Club Atletisme La Sansi i l'Ajuntament de Sant Adrià de Besòs organitzen el diumenge 10 de juny a les 9:30h, la 3a cursa popular Correos Express Sant Adrià per l’ELA, en que una part de la inscripció anirà destinada a la Fundació Miquel Valls.

Aquesta cursa popular de 5 o 10km (a escollir), amb sortida des de la Plaça de la Vila (davant l’ajuntament) a les 9:30h, com també la caminada de 3km amb sortida a les 11:00h es realitzaran amb l'objectiu de ser solidàries amb la lluita contra l'ELA. Es faran diferents accions per recaptar els màxims donatius possibles, al igual que les dos primeres edicions que es van entregar més de 8.000€ entre les dues.

Els 5 i 10km seran totalment plans, puntuarà per la lliga Championchip i el calendari La Sansi 2018. Tot i que serà una cursa popular, els participants rebran una samarreta tècnica, un estudi plantar gratuït, i una bossa d'obsequis dels patrocinadors principals, i tindran avantatges com el seu nom al dorsal, cronometratge amb Championchip, calaixos de sortida segons la marca, avituallament al km 4 i km 8, i a meta amb líquid i un pica-pica, entrenaments programats, vídeos de sortida i arribada de Corriendovoy, guarda-roba, vestidors i dutxes, pàrquing gratuït, oferta hotelera, més de 2.000 fotografies gratuïtes, assegurances, assistència sanitària, i més sorpreses i serveis per gaudir d’un bon cap de setmana.

En acabar es realitzarà un sorteig entre tots els participants amb el seu número de dorsal de la cursa.

Tota la informació de la cursa la trobareu al web www.cursasantadria.com i ja podeu fer la inscripció aquí.

Donem les gràcies a l’Ajuntament de Sant Adrià, La Sansi, a tots els patrocinadors i als participants per fer possible aquesta Cursa popular tan solidaria amb la lluita contra l’ELA.