A LA FUNDACIÓ MIQUEL VALLS DISPOSEM D’UNA FURGONETA ADAPTADA PER A LES PERSONES AFECTADES D’ELA I FAMÍLIES QUE ATENEM

Dimarts 16 Octubre 2018

Us recordem que a través d’una família afectada vàrem rebre la donació d’una furgoneta Volkswagen Caddy totalment adaptada per al transport d’una persona amb cadira de rodes. El vehicle, que és de 5 places, té una rampa manual a la part posterior, tots els ancoratges necessaris i disposa de l’homologació corresponent.

Les famílies que tinguin la necessitat de fer algun desplaçament amb l’afectat i no tinguin un recurs propi per fer-ho, poden sol·licitar-la.

Fins ara aquest recurs està funcionant de manera excel·lent i cada cop són més famílies que ens la demanen per fer desplaçaments curts com més llargs. La furgoneta es pot gaudir d’un a varis dies segons les necessitats que es tinguin i la disponibilitat que hi hagi.

Si hi esteu interessats poseu-vos en contacte amb nosaltres a través del telèfon 93 766 59 69 o envieu les vostres sol·licituds al correu electrònic ela@fundaciomiquelvalls.org.

No ho dubteu a demanar-nos informació si hi esteu interessats!