BLOG DE L’AULA ELA A L’HOSPITAL DE BELLVITGE

Divendres 1 Setembre 2017

Des de la Fundació Miquel Valls us recordem que podeu entrar al blog creat pels professionals de la Unitat Funcional de Motoneurona de l’Hospital de Bellvitge: Blog Aula ELA.

El blog de l’Aula ELA és un espai de diàleg dedicat a l’Esclerosi Lateral Amiotròfica amb l’objectiu de proporcionar informació d’actualitat, recomanacions, documents, testimonis, posant a la disposició de pacients, cuidadors i familiars un canal de comunicació directa, fiable i de qualitat amb els professionals especialitzats en ELA.

Podeu  accedir a tots els continguts d’aquest blog clicant aquí

Periòdicament es publiquen continguts rellevants sobre els temes que afecten la comunitat de pacients afectats per aquesta malaltia, com per exemple els vídeos de les sessions informatives que s’han realitzat des de l’Aula ELA. El blog ha de ser una eina útil on tothom pugui resoldre els seus dubtes, trobar informació rellevant i consultar els aspectes que preocupen.

A més, a l’apartat Compartim, la nova secció del blog AulaELA, volem fer créixer un espai que ajudi a resoldre una part dels dubtes que generen la malaltia. Pensem que ha de tenir dos senyals d’identitat definitoris: el seu caràcter compartit i col·lectiu i un enriquiment continu a partir de la participació dels pacients i els seus familiars.

Tot i la diversitat de l’ELA, es tracta d’anar conformant un recull de consultes que puguin ser útils en major o menor grau per als pacients i els seus familiars. Per aquest motiu, us convidem a participar fent arribar les vostres consultes a l’adreça consultasobertes.ela@gmail.com.

I si es tracta d’una qüestió més personal podeu posar-vos en contacte amb els professionals de l’Aula ELA a través de l’apartat “contacta’ns”.

Us animem a entrar-hi i esperem que sigui una eina útil per a tots!