Dijous 10 Setembre 2020

Comencem la campanya de LOTERIA SOLIDÀRIA de NADAL! I us recordem que, a més de la loteria de Nadal, també tenim Loteria Solidària de la “Grossa de Cap d’Any”.

Per informació, compra de participacions o adquisició de talonaris, podeu contactar per correu a ela@fundaciomiquelvalls.org o per telèfon 93.766.59.69 (de Dilluns a divendres de 8h a 15h). Les participacions de la Loteria Nacional de Nadal també les podeu adquirir per internet omplint el formulari aquí i pagant-ho amb targeta.

Dimarts 25 Agost 2020

A la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls, des de ja fa uns anys, posem a la disposició de les famílies ateses per l’entitat una furgoneta adaptada per si aquestes necessiten realitzar algun desplaçament amb la persona afectada i no tenen un recurs propi per fer-ho.

A partir d’ara, disposarem d’un segon vehicle adaptat per les famílies afectades d’ELA que ho requereixin. Aquest fet és gràcies a que hem rebut d’una família que ja no la utilitzava la donació d’una furgoneta Fiat Dobló adaptada pel transport d’una persona amb cadira de rodes.

Dilluns 17 Agost 2020

La Fundación Once any a any reafirma el seu compromís cap a les persones afectades d’ELA i les seves famílies a través del recolzament continuat a la feina de la Fundació Miquel Valls, i més en concret, a la tasca de sensibilització que portem a terme.

Aquest recolzament de la Fundación Once es materialitza amb una ajuda per poder realitzar una part de les activitats i materials de difusió i sensibilització de l’ELA realitzades des de la FMQV, per donar a conèixer aquesta malaltia en el marc de la nostra campanya “Fes un Gest per l’ELA”.

Dilluns 3 Agost 2020

Des de les Unitats especialitzades d’ELA i Malaltia de Motoneurona de l’Hospital Universitari de Bellvitge, l’Hospital Universitari Vall d’Hebron i l’Hospital de Santa Creu i Sant Pau, en els pròxims mesos s’iniciaran dos assaigs clínics en els quals necessitaran pacients afectats d’ELA disposats a entrar-hi si compleixen els criteris d’admissió de cadascun d’ells.

Aquests estudis es centraran, per separat, en els fàrmacs Ravilizumab i Pegcetacoplan (APL-2), els dos enfocats a continuar la investigació per trobar una cura per l’Esclerosis Lateral Amiotròfica.

Divendres 10 Juliol 2020

TRICALS és una nova iniciativa en que diferents actors relacionats amb l'ELA de tot Europa estan unint forces per aconseguir fons per trobar una cura per la malaltia.  L’objectiu principal de TRICALS és desenvolupar un tractament eficaç per a l’ELA a partir de la interconnexió de pacients, centres i unitats de recerca i la indústria farmacèutica i biotecnològica. Aquest treball en grup facilita que els assaigs clínics es duguin a terme de forma més ràpida i eficient.

TRICALS vol aconseguir potenciar els assaigs clínics i compartir els seus resultats amb tots aquests actors. D’aquesta manera es podria accelerar l’arribada dels resultats dels assaigs als pacients d’ELA el més aviat possible

Feed RSS de notícies