Dilluns 13 Gener 2020

El pròxim dimarts 28 de gener tindrà lloc al Campus de l’Alimentació de Torribera “ELAboraciones con Gusto” una jornada on els pacients seran els protagonistes. Dins d’una sessió d’allò més dinàmica, es crearan taules entre pacients i professionals, s’aprendran estratègies de com mantenir el plaer de menjar tot compartint preocupacions i es buscaran solucions que facilitin el dia a dia de les persones afectades d’ELA.

L’acte ha estat pensat perquè les persones afectades d’ELA i els seus familiars i cuidadors, juntament amb els professionals que els atenen, puguin seguir avançant en coneixement i desenvolupament d’estratègies, en aquesta ocasió al voltant de l’alimentació. Aquí teniu el programa. Si hi voleu participar, us heu d’inscriure aquí.

Divendres 10 Gener 2020

La Montse Trullen és voluntària de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls des de fa anys, ha impulsat amb l’ajuda d’altres familiars i persones involucrades de la zona de Terres de l’Ebre, el grup de voluntaris de la Fundació a les comarques ebrenques (Baix Ebre, Montsià, Ribera d’Ebre i Terra Alta.)

Donem les gràcies a la Montse per tota la feina que fa per ajudar-nos i aprofitem per agrair a tots els voluntaris de la Fundació d’arreu del territori tot el que fan per nosaltres i pels afectats d’ELA i les seves famílies!

Dimecres 8 Gener 2020

Volem donar el nostre més sincer agraïment a Ramon Molinas Foundation que ha volgut col·laborar amb el projecte del Banc de Productes de Suport per a persones afectades d’ELA que portem a terme des de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls.

Format per més de 1.600 materials d’ajuda tècnica, el Banc de Productes de Suport de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls està a disposició de totes les persones afectades d'ELA/MM ateses per l’entitat que resideixen a Catalunya. Al voltant de 250 famílies, de les més de 300 ateses, es beneficien anualment d'eines destinades a fomentar l'autonomia dels afectats, com per exemple cadires de rodes manuals, elèctriques o bipadestadores, caminadors, llits elevadors, programes i materials de comunicació alternativa entre molts altres materials.

Dijous 5 Desembre 2019

La Dra. Mònica Povedano, coordinadora de la Unitat de Monoteurona de l’Hospital Universitari de Bellvitge és a Perth (Austràlia) al 30è Simposi Internacional d’ELA i malaltia de motoneurona. Aquesta trobada internacional, una de les més importants que es realitza cada any, és del 4 al 6 de desembre i si troben tots els investigadors i professionals relacionats amb l’ELA d’arreu del món.

En el bloc AulaELA de Bellvitge la Dra. Povedano anirà penjant les seves notes de treball de les diferents presentacions sobre investigació que s’estan portant a terme. Cada dia l’actualitzaran amb els escrits de la Dra. Povedano perquè esteu informats a temps real d’aquest Simposi Internacional d’ELA.

Dimecres 27 Novembre 2019

Ens alegra molt comunicar que el Grup Batallé ha volgut col·laborar amb la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls ajudant-nos a tirar endavant els projectes que portem a terme per millorar de la qualitat de vida de les persones afectades d’ELA i les seves famílies.

Batallé es dedica al sector porcí, es troba a Riudarenes (Girona) i és una empresa centenària ja que l’any 2020 celebren els 100 anys. Té com a objectiu principal oferir la màxima qualitat en tot el que fan, sempre pensant en la sostenibilitat, la protecció del medi ambient i el compromís social.

Feed RSS de notícies