Compra de loteria solidària contra l'ELA - FMQV

COMPRA ARA LOTERIA DE NADAL CONTRA L'ELA AMB EL NÚMERO 11873

Omple el següent formulari per tal de demanar la quantitat  que desitgis de participacions de la loteria de Nadal de la Fundació Miquel Valls.

AVÍS: Un cop omplert el següent formulari i realitzat el pagament corresponent, en uns dies rebràs per correu electrònic la imatge escanejada de les participacions comprades. Les participacions originals restaran custodiades a la seu de la Fundació Catalana d'ELA Miquel Valls.

Si desitges algun talonari sencer de la Loteria de Nadal per vendre a familiars, amics o companys de feina, o bé participacions de la Grossa de Cap d'Any, envia'ns un correu a ela@fundaciomiquelvalls.org o truca'ns de dilluns a divendres de 8 a 15h al 937665969.

DADES PERSONALS

PARTICIPACIONS

Cada participació té un preu de 5€ (jugats: 3€ / donatiu: 2€). El valor que cal posar al camp “import” ha de ser el resultat de multiplicar el núm. de participacions que vols per 5. Exemple: si jo vull 4 participacions, he de posar un valor de 20€ (4 x 5) al camp “import”.