voluntariat

El voluntariat esdevé una forma d’ajuda altruista, que passa a ser una gran via per donar suport i augmentar l’ajuda que es dóna des dels diferents projectes de la Fundació, esdevenint una actuació complementaria que s’integra dins l’objectiu de millora de la qualitat de vida de les persones afectades d’ELA/MMN i les seves famílies.

Els voluntaris realitzen un servei de caràcter social, carregat de solidaritat i compromès amb l’entitat i alhora amb la societat, realitzant la seva tasca de forma altruista, i de pròpia voluntat.

Volem tenir un agraïment especial a totes les persones que fan de voluntaris a l’entitat. Cada cop tenim un grup més consolidat i gràcies a ells podem donar suport encara a més nivells a les persones afectades d’ELA i al seu entorn.

Hi ha diferents modalitats per fer de voluntari a la Fundació i el voluntariat sempre es realitza segons la disponibilitat de cadascú.

Si vols col·laborar amb nosaltres com a voluntari contacta’ns a través d’aquest formulari o truca al 93.766.59.69 (De dilluns a divendres de 8 a 15h).

Foto de família de la II Jornada de Voluntaris de la Fundació Miquel Valls

nova newsletter