Política de privacitat

De conformitat amb el Reglament (UE) 2016/679, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i la normativa en Protecció de Dades que correspongui, FUNDACIÓ INTERNACIONAL MIQUEL VALLS CONTRA L’ESCLEROSI LATERAL AMIOTRÒFICA informa als Usuaris:

Informació bàsica sobre Protecció de Dades

Responsable

FUNDACIÓ INTERNACIONAL MIQUEL VALLS CONTRA L’ESCLEROSI LATERAL AMIOTRÒFICA (en endavant, FUNDACIÓ MIQUEL VALLS)
Avinguda Turisme 42-44 – 08370 Calella (Barcelona)

G63880165

Finalitat
  • Gestionar les dades a les quals l’entitat accedeix com a conseqüència de la navegació i/o consulta.
  • Gestionar la seva consulta o sol·licitud, així com fer els seguiments oportuns.
  • Per tramitar l’alta com a col·laborador/a.
  • Per tramitar l’alta com a voluntari/a.
  • Per gestionar la donació efectuada.
   Legitimació
Consentiment de l'interessat

Destinataris
No se cediran les dades a tercers, tret d’obligació legal o autorització expressa

Drets

Accedir, rectificar, oposar-se i suprimir les dades, així com els altres drets, com són la limitació del tractament i el dret a la portabilitat de les dades, tal com determina la normativa vigent en protecció de dades, adreçant-se per  escrit, acompanyant fotocòpia de DNI, al domicili de l’entitat.

Tanmateix, l’interessat també tindrà dret a presentar una reclamació davant l’Agencia Espanyola de Protecció de Dades en cas d’incompliment per part de l’entitat.

Conservació
Les dades es conservaran

Abans de l'enviament de qualsevol sol·licitud d'informació a través dels formularis d'aquesta pàgina web, l'usuari ha d'acceptar la política de privacitat de la mateixa, amb la finalitat de prestar el consentiment exprés i informat pel tractament de les dades amb les finalitats indicades.

És obligatori proporcionar tota la informació sol·licitada en els formularis de la pàgina web?

En relació als formularis de la pàgina web, l'Usuari ha d’omplir els marcats com a "obligatoris". No completar les dades personals requerides o fer-ho parcialment pot suposar que FUNDACIÓ MIQUEL VALLS no pugui atendre les seves sol·licituds i, en conseqüència, FUNDACIÓ MIQUEL VALLS quedarà exonerada de tota responsabilitat per la no prestació o la prestació incompleta dels serveis sol·licitats.

Les dades personals que l'Usuari facilita a FUNDACIÓ MIQUEL VALLS han de ser actuals perquè la informació dels registres estigui actualitzada i sense errors. L'Usuari respondrà de la veracitat de les dades facilitades.

Quines mesures de seguretat té implantades l'entitat?

FUNDACIÓ MIQUEL VALLS informa que té implantades les mesures de seguretat d'índole tècnica i organitzatives necessàries que garanteixin la seguretat de les dades de caràcter personal de l'Usuari i evitin la seva alteració, pèrdua, tractament i/o accés no autoritzat d'acord amb l'estat de la tecnologia, la naturalesa de les dades emmagatzemades i els riscos a què estan exposats, tant si provenen de l'acció humana o del medi físic o natural, de conformitat amb el que preveu la normativa vigent.